Home is the new Hotel
TREND OVERVIEW
שלושה מקורות מהווים את הבסיס להתפתחות מגמת המלונאות או כמו שאנחנו בחרנו לקרוא לה - Home is the new Hotel- רפורמת 'שמים פתוחים', התפתחותה של מגמת ה- WELL BEING
והרשת החברתית. רובנו נמצאים רוב הזמן בתחושת FOMO - נראה לנו שכולם מבלים, שכולם עשירים ולכולם יש זמן לקפץ בין מלון אחד לאחר, בקלילות מעוררת קנאה. אנחנו חיים בתחושה של פספוס תמידי. אנחנו כבר פחות משתמשים במונחים בסיסים ובוחרים מונחים מעולמות האירוח והקולינריה – חדר השינה הפך לסוויטת הורים, הסלון לחלל מגורים, המטבח למתחם אירוח ועוד.
את הדו"ח ערכה עיתונאית העיצוב אורי סלע, המתמחה בניתוח מגמות בעולמות העיצוב והלייפסטייל
צילום: עמית גרון
לקבלת הסקירה המלאה
מלאו את פרטי הטופס ונשלח אליכם את הדו"ח המלא