כוכב אלומיניום בבעלות חדשה

עם רכישתו במרץ האחרון על ידי קבוצת מטלפרס,   השיק מותג האיכות – ‘כוכב אלומיניום’ את דרכו החדשה. קבוצת מטלפרס המתמחה במתן פתרונות לשוק הפרויקטים, רכשה את כוכב אלומיניום והוסיפה את החברה לפורטפוליו מרשים של חברות מובילות בתחום הבניין במשק הישראלי.
חברת כוכב שנכנסה להקפאת הליכים, נרכשה על ידי מטלפרס מתוך החלטה אסטרטגית של הקבוצה לייצר נוכחות משמעותית בסקטור הפרטי ולהטמיע בו את הסטנדרטים הגבוהים המזוהים עם הקבוצה בכל הקשור למערכי השירות והייצור

גיא כספי, מנכ”ל כוכב אלומיניום, מסביר את העומד מאחורי ההחלטה ועל האג’נדה השרותית שהחלה עוד בטרם הושלם תהליך הרכישה בפועל – “אנחנו מביאים את הוותק, הכח והניסיון של מטלפרס כעת גם לשוק הפרטי. מדובר בעסקה חשובה ואסטרטגית לקבוצה שממשיכה כל העת לחשוב על פיתוח וייצור באפיקים נוספים. עוד בטרם הושלמה עסקת הרכישה, פעלנו ליצירת קשר עם הלקוחות שביצעו הזמנות בכוכב על מנת למזער נזקים ולהשלים את הפרויקטים על הצד הטוב ביותר.

1

“אין ספק שעצם הרכישה של כוכב עם הפתרונות שמציע המותג, לצד הניסיון של מטלפרס, יאפשרו ללקוחות לקבל את השירות והמקצועיות הטובים ביותר בענף”
קבוצת מטלפרס הוקמה לפני 70 שנה כחברה משפחתית והיא פועלת בשוק המוסדי כשמתמחה ביצירת פתרונות מתקדמים בענף מיזוג אוויר, בטיחות אש, ומערכות חניה חכמות לשוק הפרויקטלי. בין לקוחותיה – קניוני עזריאלי, השוק הסיטונאי, מגדלי אלון, מידטאון ומגדלי ב.ס.ר 3 ו- 4. כמו גם י.ח דמרי, תדהר, אשטרום, אלקטרה ורבים נוספים.
***
במהלך השנה האחרונה עם השלמת הרכישה, השקיעה כוכב, בבעלותה החדשה, את מירב המשאבים בהשבחת מערכי השירות והייצור. רכישת החברה על ידי מטלפרס מנעה פיטוריהם של 50 עובדים ובכך אפשרה להמשיך את הייצור האיכותי עמו מזוהה המותג.

עוד כתבות מגזין

מרחב אישי וטבע בבית חלומי

מרחב אישי, וטבע שהוא חלק מחוויית החיים בית ייחודי שמשלב עיצוב במיטבו, פונקציונאלית וחשיבה מקורית שמביאה לידי ביטוי את טעמם וצרכיהם של בעלי הבית תכנון:

קרא עוד >

that’s New York

מערכת ה- NEW YORK מאפשרת קשר בין פנים וחוץ ובה בעת שומרת על מרקם אקלים נוח בחללי הפנים, תודות לרמות הבידוד והאיטום המאפיינות אותה. ההתמזגות

קרא עוד >

דולפי לוי

קיבוץ זה לא רק מקום האינטרפטציה העכשווית שערכו ב- ‘לוי חמיצר’ לבית הקיבוצי המסורתי מיקום גאוגרפי: קיבוץ מרכז הארץ הסגנון העיצובי: עכשווי צילום: עמית גירון בחירת מערכת

קרא עוד >
נגישות