שכחתם את המשקפיים הוורודים? לא נורא, מסתבר שגם כחול הולך כשרוצים להשקיף על העולם בעיניים שמחות

כבר הבנו מזמן שהכל זה עניין של השקפה. תלוי איך אנחנו תופסים את הדברים שעליהם אנחנו משקיפים ואיך אנחנו מתרגמים אותם. התרגום הופך קל יותר כשאנחנו נמצאים במקום כמו לדוגמה, וילה מוקפת 360 מעלות של מים בגוונים של כחול וטורקיז. אז, הדבר היחיד שעובר בראש הוא החופש (ומשמעותו לגביך).

הרחקנו למלדיביים בחיפושנו אחרי מקום שמאפשר לתרגל את ההשקפה הזאת. Senova Asset הוא מותג יוקרה שמנהל ארבעה מוקדים המציעים נופש במיטבו. החדש שבהם – Senova Jani מציע 24 ווילות על מי המלדיביים, מוקפות צבעי טורקיז ובמרחק מה מהן, לגונה פרטית המשתרעת על פני יותר מ-5 קולמטרים. מערך הפתחים בכל 24 הווילות והמתקנים שסביבן, מייצר קשר ישיר עם הטבע שבחוץ. מכל עבר נשקף נוף אקזוטי, פשוט, נקי וחלומי של ים כחול וחול לבן. לכל וילה מרפסת ובריכה צמודות, כמו גם מגלשה שמאפשרת גישה ישירה אל המים.

שביל מרוצף עץ מחבר בין הוילות שנראות פזורות כנקודות חן על פני המים, ומוביל את האורחים אל החוף הלבן בו מתקני נופש נוספים.

מתחם הנופש האקזוטי בלב האיים המלדיביים מציע נופש יוקרה המתחבר אל הטבע ושם דגש ניכר על קיימות וכבוד לטבע, כשבין השאר הוילות במתחם מבוססות כולן על חומרים טבעיים.

הריזורט מוקף מים וצמחיה טרופית, מציע סוג של כניסה לגן עדן שגורמת לשוהים בו, להשקיף על העולם במבט אופטימי יותר.

1

Senova Jani מציע 24 ווילות על מי המלדיביים, מוקפות צבעי טורקיז

2

מתחם Sanova Jani ממעוף הציפור – 360 מעלות של כחול וטורקיז 

17
4

מגלשה פרטית לכל וילה יוצרת גישה ישרה אל הים

5

גם טיפולי בספא במקום נערכים כשהנוף היחידי הנשקף הוא ים

6

חלק מהמתחם הציבורי ב- Sanova Jani

8

גם טיפולי בספא במקום נערכים כשהנוף היחידי הנשקף הוא ים

9

מבט אל המתחם הציבורי במקום

10

גן עדן

11

מתחם הוילות מתוכנן כך שלכל אחת מקסימום פרטיות

התמונות באדיבות: Senova Asset לאתר  https://www.soneva.com/soneva-jani/

עוד כתבות מגזין

שירלי דן

כך תשלבו ירוק בחללי הבית הטיפ של האדריכלית: שירלי דן הטרנד הבוטני לא סתם מתחזק בכל שנה. צמחיה מעבירה מסר של חיים וחיוניות. אם יש

קרא עוד >

כתבה במוסף תוצרת הארץ

השקפת עולם הגירסא המינימליסטית דברים טובים באים באריזות דקות, חברת כוכב אלומיניום מובילה את תחום מערכות המינימאל ומאפשרת לאוהבי כל הסגנונות ליהנות ממראה סופר מעוצב.

קרא עוד >

Slim is the New Minimal

עם עקומת ביקוש נוסקת למערכות המינימל, בולטת כוכב אלומיניום, שבחרה להתמחות וליצור פרופילי מינימל בלבד. בצעד גדול קדימה היא השיקה לאחרונה את דור המינימל החדש

קרא עוד >
נגישות