כוכב - SLIM IS THE NEW MINIMAL

כוכב היא סוג של סטארט אפ ישראלי. מפעל כחול לבן, חדשני ופורץ דרך, מבודל בשוק פרופילי האלומיניום היוקרתיים. ההתמחות של החברה בפרופילי ה- SLIM המינימליסטיים, יצרה לה את הבידול המשמעותי ביותר בשוק האלומיניום המקומי. השקפת העולם של כוכב משלבת מיקוד והתמחות, ופיתוח ה- SLIM הוא הדוגמה הטובה ביותר לכך. מערכות ה- SLIM הן מערכות פרופילציה מינימליסטיות שמיושמות בכל סגנון עיצובי- מפרופילים בעלי קווים ישרים ועד פרופילים כפריים דוגמת הפרופיל הבלגי. 

המיקוד של כוכב בתחום התמחותה מאפשר תוצר סופי איכותי, עמיד מאוד, ובעל קו אסתטי, שמקנה למוצר איכויות ויזואליות של יצירת אמנות מרגשת.

לחברה מחלקת תכנון ופיתוח שעוסקת בפיתוחים טכנולוגיים שוטפים, ומייצרת בכך מענה, שתואם את דרישותיהם של האדריכלים.

לכוכב גב כלכלי איתן של קבוצת ״מטלפרס״, והון אנושי שנבחר בקפידה במטרה להגיש לכם את הטוב ביותר.

Verona

המוצר מפתח: Verona
חומרים: אלמיניום בצביעה.

מערכת דלתות הזזה בפרופיל מינימלי למפתחים גדולים.

מתאפיינת ביכולת תנועה קלה גם במשקלים גדולים .

ה- VERONA מהווה את התשובה האולטימטיבית למפתחי ענק, הן במובן האסתטי והן ברמת התפעול היומיומי. מערכות ה- VERONA מגיעות עם פרופילציית SLIM דקה במיוחד והן מאובזרות במנגנון שמאפשר הזזה בדחיפה קלה בלבד, גם כשמדובר בכנף מאסיבית ורחבה במיוחד, זאת לצד מנגנון נעילה חשמלית ומשקוף נסתר שמדגיש עוד את המראה המינימליסטי. בקרוב תושק גרסא חדשה שתשלב בידוד אקוסטי משופר ופיתוח נוסף של הפרופיל הנסתר, כך שהמראה המינימליסטי יתהדק עוד יותר, ופרט לשליבה (פס אלומיניום דק) לא יראה דבר מבלבד זכוכית.

Ghent

המוצר מפתח: Ghent
חומרים: אלמיניום בצביעה

המענה העיצובי הקרוב ביותר לקסם חלונות הבלגי -חלונות ודלתות האלומיניום הדק ביותר.

חלונות ודלתות גאנט כוכב משלבים את המראה העיצובי והיוקרתי של המראה הבלגי.

ה-GHENT מגיע בגרסת ה-SLIM  ומציג בכך את הפרופיל הבלגי הדק ביותר בישראל. הפרופיל, שמאפשר מנעד רחב של חלוקות בהתאמה לטעם ולדרישה העיצובית ישתלב היטב כחלק ממערך הפתחים השלם בבית, לרבות חלונות ציר ודלתות לחללי הרחצה, המשרד ונוספים.

New York

המוצר מפתח: New York
חומרים: אלמיניום צביעה

מערכת אשר משלבת בין מקסימום שטח נקי המוקדש לזגוגית, ופרופיל מינימליסטי שעל אף היותו כזה, הוא מייצר נוכחות התורמת לסגנון האדריכלי המאפיין את הפרויקט.

למערכת המפתחים המתקדמת מראה אסתטי כובש, זאת לצד הקפדה על רמות איטום ובידוד, תרמי ואקוסטי, מערכת האורבן מתקבלת היטב בחללים בעלי סגנון אורבני, מודרני ומינימליסטי והיא משתלבת בחלונות בהם חלונות ציר, חלונות הזזה ודלתות ציר.

ה- NEW YORK הוא פרופיל בעל קווים ישרים, מאפשר יצירת מראה נקי לצד מראה עשיר וחמים יותר, שמתקבל באמצעות חלוקות שונות, בהתאמה לסגנון העיצובי המבוקש. הפרופיל הייחודי יתקבל בהרמוניה בחללים תעשייתיים ויידע להתאים את עצמו, גם כשישולב בבית צמוד קרקע במראה כפרי.

SoHo

המוצר מפתח: SoHo
חומרים: אלמיניום צביעה

הקו החדש למחיצות משרדים – מחיצות רצפה תקרה ומחיצות OPEN-SPACE

מפרופילים דקים במיוחד למראה עדכני פתוח ומואר ולסביבת עבודה יוקרתית ומודרנית .קו המחיצות מאפשר לעצב את מראה ומבנה המשרד בהתאם לאופי סביבת העבודה.

ה-SOHO  פותח בהתאמה לחללים משרדיים. מגמת המשרדים השקופים הפכה את ה-SOHO  לפרופיל מבוקש. מדובר בפרופיל ייעודי שמאפשר לתכנן באמצעותו מחיצות פנים ותחימת חללים שלמים במשרד. פרופיל ה- SOHO בעל מראה נקי, מיוצר כחלק מקולקציית ה- SLIM של כוכב ומציע קו מינימליסטי ומהודק.

Boston

המוצר מפתח: Boston
חומרים: אלמיניום צביעה

חלונות הינם השער שלנו אל העולם החיצון , הם משקיפים טעם עיצוב ואדריכלות .פרופיל הבוסטון הינו פרופיל צר המיושם בהדבקה על גבי הזכוכית ומאפשר גמישות עיצובית.

ליצירת חלוקות בחלון במראה עדין המזכיר עיצוב קולוניאלי.

הפרופיל מגיע בכל מגוון הצבעים הקיימים באלומיניום.

ה-BOSTON מאפשר חלוקת בטכנולוגיה מתקדמת, ישירות על גבי הזכוכית. אופן ההדבקה נעשה בטכנולוגיה ייחודית שמבטיחה מראה מהודק ומוקפד. באופן הזה ניתן ליצור מראה של מפתח זכוכית שמחולק לריבועים רבים, בגדלים שונים, בהתאמה לדרישה ולחזון העיצובי.

Milano

המוצר מפתח: תריסים של פעם
חומרים: אלמיניום בצביעה

תריסי Milano שואבים השראתם מהתריסים הנוסטלגיים של פעם, תריסי שלבים מעץ.

גרסתם המודרנית של תריסי Milano מציעה מוצר עמיד ואיתן, המאפשר ליהנות ממנו שנים רבות.

את העץ החליף אלומיניום בגימור ובצבעוניות התואמים את המראה האותנטי של החלונות.

תריסי MILANO שואבים השראתם מהתריסים הנוסטלגיים של פעם. את העץ החליף אלומיניום בגימור ובצבעוניות התואמים את המראה האותנטי של החלונות. תריסי MILANO מגיעים כשהם מאובזרים במערכות פתיחה וסגירה נוחות, לרבות תפסים יעודיים, שמאפשרים לפתוח את התריס לרווחה ולהצמידו אל הקיר החיצוני.

נגישות